20 års kalas!

Igår hände det som vi så länge har väntat på.. min 20 års fest! En grymt rolig kväll:)
Fick massa roliga presenter, dansade på bra, minglade, spelade lite biljard(?) med mera. Bilder från kvällen kommer komma, både på folket och mina fina presenter!

Idag har vi firat hemma i harnäs, med massa mat och cheesecake, det var ljuvligt. Fick massa fina presenter där också, bland annat en klocka och en guldring som är 90 år gammal.

Nu är det sängen som gäller, har längtat efter den ända sedan jag gick upp idag.
Och imorgon ska jag fira en stillsam födelsedag, det förtjänar jag efter den här helgen!

Vill tacka alla underbara vänner som var med igår, nu är guld värda!
Karro ska dock ha det största tacket, som hjälpte mig med allt. du är en klippa!:)


Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0