Allvarliga problem!

Hur kan dom sända 2½ men SAMTIDIGT som americas funniest homevideos?! Det är ju fullkomligt absurt. Hur ska jag lösa denna situation? Det är sånt här som kan förstöra en hel dag...

Men, eftersom det har hänt massor med positiva saker idag, så känns det ändå ganska lugnt.(not)
Så, vad har då hänt? Joo..

- Vaknade inte fören klockan 13 idag(opps), men det var skönt att sova. Speciellt eftersom jag inte kom i säng fören vid 7,00 imorse(opps igen). Jag behövde en rejäl sovmorgon, faktiskt..

- Lyckades göra stuvade makroner, och dom smakade riktigt bra också! En väldigt positiv sak.

- Min klänning har kommit, och det satt som en smäck! Förbannat snygg är den, så nu kan inget komma emellan mig och mitt sweet 20-party:)

- Jag har även tagit en långpromenad med Anna. Mycket trevligt! Vi hade massor att pratat om. Men jag märkte när jag kom in, att jag inte hade någon känsel i mina lår.. men det börjar ordna upp sig nu. Det är ruskigt kallt ute...

- Fyndade brieost på Hemköp för bara 19,90!! Hur klockrent som helst.

Det var allt positivt, än så länge.
Men problemet återstår fortfarnade. Vet inte alls vilket program jag ska välja.. Och det börjar om 4 minuter, vilket innebär att jag måste bestämma mig relativt omgående.



                                                         Eller?            


Jag har bestämt mig, det får bli 2½ men. Jake är ju bara för underbar för att missa. Och en stor kopp varm choklad på det, kan inte bli bättre!

På återseende gott folk.


 


Kommentarer
Postat av: anna

Bra val där johanna!! afv är ju ett sånt där program som man KANSKE överväger att kolla på om det skulle vara så illa att det var tv-shop på alla andra kanaler! men fortfarande bara kanske! :P

2008-11-05 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0