Det drabbar ingen fattig..

Igår var jag och karro och handlade allt till min 20 års fest. Så nu är allt klart, nästan.. Kommer blir prima.
Var även upp och tränade en sväng, gick riktigt bra måste jag säga. Kan nog bli något att hänga i julgranen!

Idag ska här städas och skrubbas för fulla muggar, fixa och dona lite inför morgondagen och sedan är det jobba som gäller. Tror att den här dagen kommer gå fort, jag hoppas det i alla fall.

IMORGON ÄR DET LÖRDAG!!! Och vad händer då? Joo, min efterlängtade 20 års skiva förstås:)

Nej, nu är det dags att sätta lite fart.
Ha en revlig dag,
Tjotjim.

                                                                         
                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0