Flashdance

En nykter helg, låter ju hur bra som helst.. tänkte jag och Erika. Ladda inför nästa helg, spara lite pengar osv osv.
Fredagen gick som en dans, inga problem alls. Lördagskvällen började bra.
Kom hem från jobbet, hoppade in i duschen, drog på mig mysklänningen, fixar håret, pudrar näsan och möter upp Erika. Vi hade bestämt oss för att vara kreativa och laga värsta midddagen, men någonstans på vägen gick det snett.. Vi högg in på pizza ist. Det var mumma!
Åkte ner till mr. A en sväng, vilket slutade med att jag hysteriskt sprang därifrån pga utav en orm-incident... Det var dock en trevlig förräka, även som nykterist. (Förutom vissa störningsmoment då..)

Klockan blev framemot 23.00 och det började klia i fingrarna på mig och Erika.. så vi tog beslutet. Vi kastade oss in i bilen, sprang in på selmas och tog oss en(två, tre..fyra?!) alkoholhaltiga drycker.. sen var det kört. Vi körde järnet...
Kom hem kring 03.00 imorse, stupade i säng och vaknade kl 10,00... upp och jobba.

Har avslutat kvällen med en "farsdag-middag" hemma hos mormor och morfar, och dra mig baklänges så gott det var!
Nu ska jag kura ihop mig i soffan och kolla på en film, eller lägga mig i sängen och läsa lite.. har inte ritkigt bestämt mig än.
Måste få tag på Ertino först hur som helst...




"Shiiiit vilka stora läppar du har!"
"Haha, va?!"
"Ja alltså, jag påstår ju inte att dom är fake eller så.. men dom var så stora"
"Öh okej..."



På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0