Flipper och kaffe?

Funderar stark på om det ska få bli min frulle, denna härliga(icke bakfulla) lördags mogron? Hmm, svårt val... Nja, tror att yoghurt med blåbär kanske är ett bättre och lite hälsosammare val.

(Jaha, nu gick Arne också.. trist.)

Eftersom jag har öppningen idag på våran kära blå mack, var gårdags kvällen lugn. Eller, alkoholfri iaf! Mötte upp Erika hemma hos henne, efter jag slutat jobbat. Satt i hennes soffa ett tag och myste med Don, tjålade lite skit och försökte oss på att få ett ostört samtal, med tanke på folket som var, men lyckades inte så bra.
Vi bestämde oss för att åka ner till Karro och Johan, där det var "bäcker-drag".. Tre bäckers bröder tillsammans, mhm! Lyssnade på några fina bitar, sjöng lite, lullade runt, för att sedan åka på en maskeradfest...
Herregud, var min första tanke... HERREGUD!!, var min andra... låt oss säga, vi blev inte långvariga.

Åkte massa bil också, grymt roligt och grymt ösigt:) Jag och Karro freestylade lite på raggarparkeringen, hahaha! Som back in the days.. eller back in the kaputt??

Nåja, vad kvällen har att erbjuda återstår att se. Ska rusa hem ifrån jobbet, ta mig en välförtjänt powernap, ringa Erika, bestämma vad vi ska laga för mat osv osv. Resten löser sig, det gör det alltid.

Nu måste jag springa och ta ut bullarna ur ugnen!

Ha en trevlig dag!
(exakt en vecka kvar, hellyeah!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0