"Nej, vi går hitåt.."

Världens slapp dag har det varit idag. Jag har knappt förflyttat mig från soffan, förutom då jag bäddade sängen och vek ihop alla kläder som skulle in i garderoben och när jag diskade och lagade mat.. Men jag behöver en sitta-inne-och-göra-ingenting-dag, faktiskt.

Våran Thailandresa bokad och klar nu, den 22 mars lämnar vi arlanda och kommer inte tillbaka fören ca 2 veckor senare. Ska bli så underbart härligt att komma bort till värmen och bara få glida runt och göra det jag vill.. jag längtar verkligen!
Men först har vi julbak med Erstino, julafton x 2, juldagen och så självklart en storslagen nyårsfest att se framemot! (Min första systemetrunda ska och läggas in någongång emellan allt det, haha)

Tänkte ta mig en liten promenad, känner att huvudvärken som legat och grott i huvudet hela dagen, inte vill ge sig.. Behöver nog lite frisk luft tror jag.
Kruxet är att jag vill ha min vinterjacka, och den ligger i källaren... Skulle ha tänkt på det innan det blev mörkt, min källare är fruktansvärt skräckinjagande! hmm..


Ska ta min 8-ball för en liten frågestund, sen ska det promeneras!
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0