Otäckheter..

Vad är det som händer?
Jag tror att alla ställer sig den frågan just nu.

Imorgon ska jag ut på skallgång och leta efter Jimmy. Jag tycker det känns bra att kunna göra något för hans familj och vänner, och jag hoppas att det är många som kommer att ställa upp. Även fast man, som jag, kanske inte känner honom jättebra tycker jag fortfarande att man ska vara delaktig och ställa upp för hans anhöriga.
Det är bara att hålla tummarna för att det här ska få ett positivt slut, och inte bli ännu en anledning för tidningarna att använda dom feta och skräckinjagande bokstäverna på löpsedlarna.

Dra ditt strå till stacken du också!


Kommentarer
Postat av: karro

skallgång imorgon i ludvika efter Jimmy.

9.00 samling vid polisstationen, sprid vidare till alla!!!

2008-11-27 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0