Rätt och fel?

Det har varit två mycket udda dagar, på två helt olika sätt. Lite intressant tycker jag, att det kan skilja så mycket.. på bara två dygn.

Varit i Falun idag, min banan var jätteduktig. En stor eloge till dig!
Kikade även in en sväng på kupolen på vägen hem, blev en billig visit för in del. Kom hem med ett par fingervantar, kanon bra att ha när man kör bil så man slipper frysa fingrarna av sig. Annars är fingervanar ingen hit.. bara så ni vet. Hittade även en pincett och lite hårspännen. Bra jobbat, Johanna!

Ska snart trava iväg till jobbet också, måste dit lite tidigare så jag hinner skicka iväg alla inbjudningar. Vilket betyder att jag redan är sen... opps!


En annan dag, en annan tid,
kanske rättvisan kan tas på allvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0