Söndag.

Och min första relativt pigga söndag på evigheter. Vilket kan bero på den mycket stillsamma, men trevliga, lördagskvällen.
Efter att ha blivit ompysslad av mamma och pappa hela gårdagen, begav jag mig hem framåt 19 tiden. Åt lite mat, och hoppade in i duschen, med hopp om att bli människa igen. Det lyckades ganska bra faktiskt.
Styrde upp lite kläder, satte upp håret, sminkade mig och begav mig till Karro och johan´s place. Fick poliserkort(stavas det så?) hela vägen, vilket kändes ganska betryggande då det var halloween och mycket konstigt folk ute i svängen.
 När jag väl kom upp i den värmande lägenheten, sitter K och J där med richard, och jag inser att dom kollar på gamla kort, INTE BRA! Men, jag är inte den som är den.. lät dom hållas, och bjöd på det.

Vi gick en vända på stan, vilket var ganska dött.. så vi knatade tillbaka igen och kom på att vi skulle klä ut oss. Hmm, alla bytte kläder med alla... kan ni se det framför er? Jag trivdes dick ganska bra, hade Johans kläder så det säger väl allt? haha.

Gick hem i skaplig tid, somnade på en gång och vaknade inte fören halv 12 idag. Skönt!
Hoppade över till soffan, tog med mig täcket och min bok. Sen blev jag liggandes där till fram emot 15-tiden.
Hoppa i lite kläder, åkte hem till harnäs igen och fick massa massa god mat.

Nu är det snart sussa kudde som gäller, jag ser fram emot det!
Bee cool, stay in school.
Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0