Katt och...?

Helgen.. den har varit ganska intressant, må jag säga. Eller, lyckad kanske är det bästa ordet att förklara den med..
Även fast allt kanske inte ritkigt blev som jag hade hoppats, så fick jag iaf en katt. Och det är ju ganska kul.. även fast katten ingick i en ritkigt otäck räddningsaktion, som pågick på mitt tak, och resulterade i att katten kom inflygandes till mig, stannade kvar ett tag för att sedan återförenas med den riktige ägaren.
Även fast Hugo kanske är en flicka, så kommer hon alltid vara en Hugo för mig(eller okej, Hugolina skulle också funka..eller hur var det?)
Men förutom katten, så kom helgen med en lördagkväll, en vinflarra, trevligt sällskap, musik á la 90-tal, och självklart.. ett golv att svänga dom lurviga på!
Svammel..


Påväg till jobbet, snart. Skönt att jobba med S hela dagen, utvärdering av helgen och allt som kommer med det. Som vanligt på söndagar, haha.



Destination; Malmö!!!!


Oj oj, höll på att glömma! Citaten/diskussioner från igår...

J:"Den här låten kan vara den bästa!"
P:"Jaha, vad handlar den om?"
J:"Hur ska jag veta? "
K:"Den heter ju iaf runnig the streets..."
(kan hända att det här är ett sånt ögonblick man själv måste uppleva för att kunna förstå..)

P:" Jag skulle aldrig lita på något som blöder i fem dagar och fortfarande lever."

K:" Johanna..snyft.. jag är 40!!!!"
J:" Va, nej det är du inte?"
K:"Joo jag behövde inte visa leg.."
A:"Men brukar du behöva visa leg?"
K:"Neeeeej........"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0