Misery business

En ganska hektisk dag. Råkade såklart sova lite för länge imorse, sängen var grymt varm och gosig!
Nu väntar sara hemma i harnäs, måste åka och hämta henne för att sedan åka upp till mormor o morfar och få lite mat i magen(yummie).
Sen, ska jag ta med henne på storshopping.. måste fylla upp kylskåpet lite. Och det är alltid bra med bärhjälp.
Sen, ska jag springa ner till Face it, boka tid och prata med sandra om hur vi ska lägga upp allt. Tänkte också passa på att träffa erika då, som ska totalbleka sig idag, vilket kan vara smärtsamt, så jag tänkte att hon kanske behöver lite sällskap.
Efter det, ska jag köra hem sara.. och sen springa till jobbet.
Glömde, efter helgen bravader.. jag måste städa också!!

                                                               

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0