Pärlsocker.

Jaha, då var danstävlingen slut för i år.. Pjuh!! Snacka om att jag är helt slut, jag är verkligen inte van vid det där tempot längre..
Det har iaf varit en ritkigt trevlig dag, klubben har tagit hem många fina pallplaseringar. Man kan inte annat än att bli stolt när man ser sin egna danspar, som man själv lärt upp från grunden, springa ut på golvet och ösa järnet helt totalt för att sedan ta hem en välförtjänt pallplasering... härlig känsla.
För att inte glömma, den underbart nostaligiska musiken och doften av hårspray.. finns inte mkt som slår det, det är ren lycka!

Ikväll då, det är ju faktiskt Lördag.. och självklart ska vi ut på diverse äventyr, som säkerligen kommer sluta utanför Pelles(om inte natten bestämmer att vi ska fortsätta ändå in i morgondagen...)
Jag tror att kvällen kan komma att sluta som kanske en av dom bästa.. har liksom den känslan. Eller, så faller den totalt och tar med  mig i fallet... men det visar sig, spännande.
Dock finns ändå det största frågetecknet kvar..... KLÄDER?!?! Vad tusan ska jag ha på mig? Dags att james bonda lite och smyga in hos karro... mohaha!



Mainliners - Running the streets.




Vad hände? Eller, hände det nått?

Kommentarer
Postat av: karro

ge f*n i mina kläder...Jag låser dörren.

2008-09-27 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0