Ravioli i svart tallrik

hmm, dag.. öhm, 3(?) med en förfärlig förkyldning. Okej, tre dagar är ju ingenting.. men, om man måste jobba typ 3000 timmar per dag, så känns det!  Jag lovar...

Väntar på bilder ifrån helgen, HA! Herre min gud.. medans jag väntar på dom, kanske jag kan få bjuda på en liten fin bit?
(eftersom jag suger stenhårt på allt som har med datorer att göra, vägrar jag att ens försöka mig på att länka någonstans.)

- Creedence clearwater revival, Have you ever seen the rain.
Gör hur tusan ni vill, men det är bra!


Jobbat som en stucken gris idag. Har dock haft två(en och en halv) praktikanter med mig. Nova, som är mackbiträde redan vid 6 månaders ålder, kommer gå långt inom den här branchen, Lätt!

Okej, bilderna kommer imorgon ist... någe vajsing på tråden, ni vet? Vilket betyder att jag kan återgå till mitt hårda träningspass i soffan med filten och kuddarna. Det är jobbigt att vara sjuk... Mhm!


Dagens:
Mia står i kassan, får för sig att härma fågeln i Lokareklamen.. varpå en smått chockad farbror kommer fram, slänger upp sin tidning, och går... i ett. Jag kreverar....





Kommentarer
Postat av: Hej jag heter Erika

(eftersom jag suger stenhårt på allt som har med datorer att göra, vägrar jag att ens försöka mig på att länka någonstans.)



HAHAHAHAHAHAHA Johanni då =D

2008-09-26 @ 20:32:01
Postat av: Hej jag heter Erika

(eftersom jag suger stenhårt på allt som har med datorer att göra, vägrar jag att ens försöka mig på att länka någonstans.)



Hahahaha Johanni då =D

2008-09-26 @ 20:33:19
Postat av: Hej jag heter Erika

oj vart visst två =D tihi

2008-09-26 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0