Smack that.

Okej, gamla klassiker.. finnt det något bättre? Svar; neeeeeeej!
Ni vet, sånna där bitar som man har massor av minnen till, bra eller dåliga.. det känns ändå bra att lyssna på dem ibland. Tycker jag iaf..

Har ni någon gång känt den där känslan när man känner sig överkörd av ett tåg? Eller bara sådär matt så att man vill lägga sig under täcket och gå ide? Om inte, testa då att öppna ett föntster, lägg ut fingrarna och slå igen fönstret med all din kraft. Så känns det, fast i hela kroppen..
Och exakt så känner jag det idag.. Jäkla Erika att dra hit en helt ny bakterieflora!  Plus, att jag har fått en inkräktare på ögat.. jäkla skit också!

Men iaf, danstävling på lördag. Hur kul ska det bli då? Ungefär hur kul som helst! Dock är jag överöst med massa arbete..
Men, att svänga dom lurviga ska nog också hinnas med.

Oh, ncis börjar nu.. kräver min fulla uppmärksamhet!





                                                             If I'm asking for help it's only because
                                                             Being with you, has opened my eyes
                                                      Could I ever believe such a perfect surprise?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0