Utmaning..

Utmanad. Använd din telefonbok på mobilen.

- Har du pussat nummer 2?

Ades, och jaa...

- Vad har du för relation med nummer 20?
Cissi. En Fd. klasskompis.

- När ska du träffa nummer 30?

Engström. Ikväll kanske? Om inte annat så gifter vi oss om 10 år.

- Är nummer 18 söt?
Camilla, Hon är söt som socker!

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Robin berglund. Att han var snygg.. hrmpf.

- Gillar du nummer 14?
Björn. Jajemän, han är en trevlig prick.


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Agust. Neej, det var nog på midsommar senast..

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Draken. Vem vet, tror hon bor i Grekland nu...

- Är du nära vän med nummer 23?
Dimitri. Kan jag inte påstå.. en av mina bästa vänners pojkvän.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Alex. Jag kommer verkligen inte ihåg, men jag antar att vi har det.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Erik. Självklart, vi har varit ut på massor med äventyr:)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Alex hemtelefon, hmm jaa..antagligen pratade jag med Alex då(?)

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anita. Ja, kanske.. varför inte liksom?

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Dirty pertey. Vi skulle kunna vara dom vänner som bråkar mest på hela denna planet. Men jag tycker om honom ändå!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Distriksköterskemottagningen. Helst ingenting.. men kanske ta med den(dom?) till medicinskåpet och käka nått som tar bort min förkyldning. 

- Vad är det bästa med nummer 8
Anders, att han är världens bästa och jag vet att han alltid finns om det är något.

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Börje, vi träffades idag:) Annars är det nog ganska dåligt med det nu mer... haha.



Jag utmanar Erika, att både skaffa en blogg OCH svara på dessa frågor.
(egentligen systeryster också, men hon utamande mig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0