When I grow up..

Ja okej, jag faller för grupptycket!  Haha.. Men kom igen, det här ska nog bli bra.

Bara för att min syster gjorde ett barn med en kändis, så var ju jag också tvungen. Satt och funderade ett tag på vem jag skulle ta, det var ju bara att välja och vraka( och jaa, jag betedde mig som ett barn i världens största godisaffär). Men, efter noga övervägande valde jag ju såklart den mannen som alltid, alltid, alltid har varit den vackraste människan på denna planet; Josh Hartnett!

Enligt mig, så kan våran bebis vara den sötaste genom tiderna. Sorry Karro, men jag tror vi slog eran;) Kolla själv!

                                    


Nu är det faktiskt dags att återgå till mitt snörvlande och helgplanerna med Mr. O.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0