Gott&blandat

Okej, jag vet.. jag är kass på att uppdatera, väldigt kass. Ni får helt enkelt nöja er med det lilla ni får!
 
Hur som haver, så har vi varit på våran "lilla"  roadtrip. Det har varit galet skoj! Jag skulle kunna återberätta allt i minst detalj, men det har redan min duktiga syster gjort.. vilket betyder att det bara skulle bli upprepning. Så, vid intresse vad gäller våran resa, besök Karro´s blogg istället. Kan dock berätta, åter igen, att vi hade en fantastisk vecka och att jag verkligen insett vilka fantastiska tjejor jag har mitt liv. Ni är lovely:)

Semestern har tagit slut också, tråkigt nog. Hann jobba en hel dag innan det var dags att gå hemma ytterligare 3 dagar.. att klaga då kanske är överdrivet?! Nu känns det ändå faktiskt ganska skönt att få återgå till "normala" rutiner.

Höstpremiär på Solo gäller på Lördag, och naturligtvis kommer jag troget att hänga bakom baren. Skumparty står det på schemat.. Och skum kommer det att bli!
Ett litet dilemma är att vi har blivit tillsagda att jobba i sommriga kläder... hm, är svart en sommar färg? Det är liksom en färg som funkar året runt för mig, att hitta något annat i min garderob kommer bli svårt. En titt i systrarnas garderober kanske vore på sin plats.. japp, så får det bli!

Annars då? Det regnar.. jag öppnade macken idag, vilket betyder att en redig powernap nalkas inom kort! Men något annat vettigt tror jag nog inte att jag hade på hjärtat... hm.

Eller, om jag kanske skulle ta och tända lite ljus, krypa ner i soffan under min mysiga filt med mina fina leopardtofflor och kolla på en film, kanske? Svårt val.. mycket svårt. Rackarns.. 
Äh, jag kommer somna i vilket fall!

Så, god eftermiddag!
På återseende.
(Glöm inte paraflaxet om du ska ut!)



                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0