Överdosering av strepsils

Strepsils måste vara guds gåva till mänskligheten, helt seriöst. Vilket underverk!
En överdosering var precis vad min hals behövde, den har börjat repat sig(kan även ha med sannes magicpills att göra, eller kilot choklad som just landat i magen). Hur som haver, all ära åt dom små!

Ikväll skulle det ha varit myskväll med Miamaria men hon hade ont i magen, så jag intog godishyllan på hemköp och sen soffan. Rätt som det är hör jag laugh and a half, det är mia.. så nu kommer min pinuppa hit iaf:) Har sparat några godisbitar till henne också, så nu ska här grubblas och mysas i soffan med varsin filt. Lovely!

En strepsils på det här, så är vi i gång igen!
Ha en trevlig lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0