Ett år närmare pension!

Att det ska vara så stressande att fylla år, haha!
Idag har jag ninjat runt som en tok. Städat, handlat, diskatx7000 gånger, rensat och skalat ett kilo räkor, gjort två smörgåstårtor, haft massa besök, öppnat massa fina paket osv. Men det har varit roligt, det har varit en perfekt födelsedag!
Jag även fått över 50 mail från Fejjan, telefonen har pipit och ringt hela dagen.. Tack för det! Vilka underbara vänner jag har:)

Nu har alla gått hem, jag har satt mig till rätta i soffan. Tänkte ta fram lite pepparkakor och brieost, och kanske bubbla lite vatten i min nya sodastream(!!!), och slå på ett avsnitt av The hills. Bara mysa lite till, innan det är dags för sängen. Jag är trött! det är nog åldern som gör sig påmind.. höhö.


Måste bara berätta att tidigt tidigt på fredag morgon åker jag, Karro och sanne till ullared! Det ska bli skoj. kommer bli en lång dag och resa, men det får det vara värt. Ska passa på att inhandla alla julklappar, och såklart andra nödvändiga saker!
På lördag vankas det även utgång, som jag har längtat! Och som det ser ut så kommer näst intill alla mina fina tjompisar att följa med, superskoj! Så, för en gångs skull ska jag jobba i baren från den andra sidan:) Wiho!

Nej, nu måste jag börja kolla på ett avsnitt om jag ska hinna klart innan Hell´s kitchen början!

Ha det bra,
Och än en gång.. TACK för alla gratulationer!
På återseende.
Puss och kram:)

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0