Äntligen!

Idag har det varit en ritkigt mysdag, precis en sådan man behöver en solig höstdag. Det gillar vi! Dagen avslutades med risgrynspudding och saftsås hemma hos syster, till Inlåsta och fast and the furious, MUMMA!

Hur som haver, min fina söta och jättegravida malmöbrutta har ÄNTLIGEN skaffat sig en blogg. Bra jobbat, Thessie! Hennes mage bara växer och växer. Den är så fin:) Kika in på hennes blogg; www.sleepygril.blogg.se



                                        
                                                               Jag saknar dig vännen<3

Wolfram och jag har också haft det kanon, funderar på att kidnappa honom faktiskt:)
Nu ska jag sova sova sova sova, antar att jag kommer bli väckt vad 8tiden imorgon... Gäsp!
Natti natti,
På återseende.


Kommentarer
Postat av: thessie

saknar dig med finaste yohänna <3

2009-10-09 @ 21:18:29
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0