"Mobiltelefoner av, legitimation på bordet"

Ord och inga visor.
Högeskoleprovet är klart, skönt. Gick väl kanske inte sådär superbra, men jag skyller på min snoriga näsa! Jag har dock kollat upp så att det räcker till den utbildningen jag vill inte på, och det gör det. Så jag får vara nöjd med det!

Om någon timme är det lite barjobb som gäller(en söt drink med en touch of snor, någon?), sen ska jag skynda mig hem för att sova sova sova. Kl 11.00 är det uppställning vid stationen, då går bussen som ska ta oss till båten. Ska bli så skönt att få komma bort, även fast det bara är en dag. Ett litet avbrott i vardagen är alltid välkommet!

Kerstin ringde mig för en stund sedan, PANIK PANIK PANIK! Vi är en bartenderkort, löningshelg, en utav Sveriges mest kända Dj´s på besök.. Hur löser vi detta? Jo, vi tar in Karro:) Gullig som hon är så ställer hon upp med så kort varsel, awesome! Så, systrarna J gör baren på Solo ikväll, det kommer bli KUL!!

                                     
                                                                  <3

Nu ska jag packa det sista, slappa ett tag, stoppa något i kistan, sätta på mig anisktet, och bege mig till jobbet.
Simma lugnt,
På återseende!

Kommentarer
Postat av: thessie

ja telefonkonferans snarast! har bara varit så himla mycket nu... vi letar ny lägenhet och magen blir bara tyngre och tyngre vilket gör att jag blir tröttare och tröttare.

men vi får prata snart!

saknar dig med massor! hälsa syster oxå!

poke me ducky poke me!

2009-10-25 @ 18:29:01
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0