Öhm, hej..?

Sådär ja, första steget tagit. Nu går det inte att backa!

I torsdags eftermiddag fick jag tillökning här hemma. En fyrbent liten parvel kom intittandes, nämligen Wolfram. Det har hittills gått hur bra som helst, vi har börjat fått in fina rutiner.
Kl 9.00 är det väckning (väckarklocka behövs inte), efter det är det kissning och frukost, han äter när jag äter, han sover när jag sover. Lysande! En mycket intelligent vovve.
Så Mia, du behöver inte skynda dig hem, vi trivs så bra här! :)

Hur som haver, det var vovven... och iprincip det ända som är nämnvärt. Inget annat kul har väl hänt, tror jag?
Äh, jag ger upp... Jag lever, mår bra, det får räcka.


bock och tack,
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0