Snorig näsa, någon?

Ååh, jag har gått och blivit förskyld.. har känt ett par dagar att det funnits där i kroppen men det har inte brutit ut, fören nu då vill säga. Och det är inte en nådig förskyldning! Vart kommer allt snor ifrån? Hur mycket jag än snyter mig så kommer det mer.. sjukt! Det är nästan så att jag ser vågor i ögonen, så mycket snor finns det i mitt huvud..

Nu till något annat än snor..
Imorgon ska jag skriva det fruktade högskoleprovet, hujedamig! Så, nu är det dags för uppvärmning.. tänka positivt och fokusera. Fokusera, fokusera, fokusera.. Så, klart!

På söndag ska jag åka på kryssning med La familia. Larz-kristerz kryssning är det, kommer bli grymt! Äta ett ton mat på buffén, sörpla lite fina drinkar, dansa en vända till " Jag måste ringa carina, får inte glömma det..", sova sig lite, äta ett ton frukost, handla i taxfree´n och bara göra ingenting. Awesome!
Men som sagt, först provet och lite barjobb på det, sen är vi fit for fight att åka!

Nu behöver min näsa tömmas igen, sen ska jag hugga in på lite Fajitas!!!!
Ha det fint,
På återseende.

 
                                                    

Jag är så sjuk, och det är så synd om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0