"Take a chillpill"

Vilken dag! Höststädning på macken.. hur fasen kunde vi komma på den dåliga idén?! Visst, det blev fint och så.. ritkigt fint. Men att städa från 10-19 är inte okej alltså. Vi är fortfarande inte klara.. Men, som belöning för allt slit fick jag åka i M150-kylen. Det var skoj!:)
Det har även fötts många, många matbebisar idag..

Nu har Wolfram åkt hem, eller snarare i lördags. Tragiskt, vi som började bli sånda bundisar. My man, liksom.. mitt crew. Men men, han är bara i Borlänge och det är inte så långt dit.

Min finfina klänning till Halloween har även kommit, har dock inte hämtat ut den än. Måste göra det imorgon.. Den är sjuuukt söt, så jag hoppas att det sitter som en smäck!
Kan förresten visa en bild.. Eller nej, jag ångrade mig. Det får vänta till den stundande dagen:)


Och vad tusan är grejen med Tv3?! Tänker dom seriöst fortsätta att censurera alla svordomar? Gryyymt kasst och sjukt irriterande. Låt folk få svära om dom vill! Herregud..


Marathon av The hills var det idag, igen.. Awesome!!

                                  
                Släng dig i väggen, Audrina.. Här kommer jag, Ha!!



Nähä, om man skulle dra sig mot bingen kanske.. Har nog gjort mitt för dagen. Så får det bli, och det med pasta.
Sov tills ni vaknar,
På återseende.
Nattis.


                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0